vilken jävla midsommar!

Publicerad 2008-06-21 18:19:55 i bilder säger mer än 1000 ord,

OJ vilken lyckad kväll=)
jag hade så jävla roligt,
Martin Hanna Doffe och Sofi.
vi kom fram vid 15 tiden till åkers och då åkte vi och handlade sen åkte vi hem till dom, världens mysigaste hus.
och vi satte på grillen direkt för vi var så jäääääävla hungriga.
jag tror jag tog nitlotten och köpte den största biffen.

det började spöregna efter en stund, och vi slängde oss in i huset och sen när det hade slutat regna gick vi ner till fotbollsplanen och spelade brändboll och jag slog en rejäl vurpa och fyfan vad ont jag har på rumpan nu....
det var väldigt onyktert från vårat håll för vi spelade brändboll med grannarna som var massvis med folk.
och dom skrattade och skrattade åt oss gång på gång...
haha efter det blev det singstar och ja det gick som det gick.
det blev fest hela natten lång, min kamera dog pga batteri brist och det blev inte mycket bilder alls. väntar på att sofi ska lägga in sina bilder på FB.

nu kommer resten av bilderna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela