19.30

Publicerad 2008-03-03 19:30:53 i bilder säger mer än 1000 ord,

Nu har jag varit ute med hunden innan sjukhuset börjar, efter det är det design med simon och thomas,
sen cityakuten. sen är det nog sängen för mig!

Just nu kollar jag på "christine" sjukt roligt :D

Imorgon ser min dag ut så här;

Efter skolan beger jag mig mog emot stan och träffar Gabbi, men kanske åker hem innan.
Blir sån lång väntan i stan, men om min pappa sätter in pengar i morgon så
kanske man köper en tröja eller ett par skor, får se hur det blir!

Sen har jag träning 18-20 i Björkhagensskola med mina gymnaster..
Så här har jag lagt upp träningen i morgon...


Nu börjar sjukhuset, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela