äntligen klar

Publicerad 2008-03-28 12:03:26 i Allmänt,

jag har nu suttit och pluggat den där svenska uppg. jag talade om förut.
Jag är till och med klar med den nu, känns otroligt skönt!
WOHO!!!!
Nu behöver jag inte oroa mig över att jag inte ska hinna lämna in den.
sen vet jag iof inte hur min lärare ser på den för det var ingen lätt grej att göra heller.
men men får se, jag har iallafall gjort det nu så!

ska snart börja fixa mig lite så jag är klar för att åka sen.
imorgon kväll ska jag till stuvsta källan och kollar på snygglars systers mans(?) spelning om jag inte minns fel.
ska bli coolt faktiskt, jag snygglars och parme, kaonoooon :D
Perfekt upladdning tills på söndag, kanske någon drink eller något till spelningen!

vi höres när jag kommer hem från interjuvn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela