dagens ros

Publicerad 2008-03-03 21:22:44 i ,

Ros
jag ska börja dela ut dagens ros,

idag går den nog till min svenska lärare som verkligen vill hjälpa mig så att jag klarar av skolan.
så att jag kan konsentrera mig och når mina mål.

längst upp till vänster hittar ni henne.

dagens ros i morgon går självklart till AMY KARLSSON som fyller 18år och är en av mina bästa vänner!

vill ni får dagens ros, skriv en kommentar i min blogg,
 VARFÖR ni vill bli det?
har ni gjort ngt speciellt?
Vill ni ge bort dagens ros?

vad som helst.

ska försöka kommaihåg det varje dag.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-03-03 21:37:58

För att jag är din mamma!!!!!!

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-03-03 22:06:46

svar: det ska du vara. Tack så mycket! Ha det fint.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela