efter mycket om och men!

Publicerad 2008-03-27 21:31:06 i Allmänt,

ja följde med på årsmötet för våran föreningn där vi bor, och det var den FÖRSTA och SISTA gången...
FYFAN säger jag bara, ett rent helvete, dom pratade i munnen på varandra och ställde följdfrågor som är helt meningslösa och allt kostar så mycket och dittan och dattan... fyyyyyfaan...
flytta till ett service hus tanter och gubbar... fan va trött jag blir...

nu är jag hemma efter 3 timmar i en kyrka, där mötet ögde rum, läskigt, det var nog den längst tiden jag har varit inne i en kyrka, blev taskigt med luft efter ett tag...

ska snart hoppa i sängen, ska nog ta lite potatissallad om det finns kvar, min syster hade med sig att helt company tidigare idag, får se hur mycket det finns kvar...

sen sova för att vara pigg i morgon på arbets intervjun..

hur har eran dag varit? gjort något kul?

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2008-03-28 08:34:45

Lycka till idag!
Kram faster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela