en hel vecka

Publicerad 2008-03-02 21:39:45 i Allmänt,

nu är det en hel vecka till att vänta på andra avenyn, jag gör samma misstag varje vecka och kolla på alla avsnitt samtidigt, och tisd. avsnittet var ritktigt jävla sorligt, fyfan!! :(
jag vill att det ska komma ut flera avsnitt i veckan 5 dagar i veckan eller en hel långfilm,
jag är helt besatt av andra avenyn.
det är världens bästa serie, jag har aldrig varit så besatt av en serie förut.
den sätter sig verkligen på hjärtat. sjuuuuukt.

imorgon är den en ny vecka, och skolan börjar igen,
naturkunskap 0815 känns jäääääääätte kul, fattar inget alls.
sen har jag livskunskap tror jag sen svenska. om jag inte minns fel.
det jag ser fram emot är isånnafall svenskan, men där har jag missat en hel film.
så jag får se, hoppas på att vi får våra betyg i svenska A i morgon, och jag hoppas på att få ett VG men skulle bli sjukt glad över ett MVG!

tisdag skola sen träning, ska bli kul nu när jag har fått så mycket ideer om hur jag ska förbättre mina gymnaster på volter, känns skönt!

veckan komma flytta på som vanligt,  på fredag ryktas det om att fredde från västerås kommer, hoppas på att Tom också gör det. sakanr dom som FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela