februari

Publicerad 2008-03-02 13:06:28 i Allmänt,


Nyårslöften: dom hade jag glömt bort dagen efter nyår :D


Jobb: inte blivit ngt jobb denna månad, endast praktik, synd behöver pengar till London

Resor: Finland

Träning: 2 dagar i veckan med mina gymnaster


Ekonomi: väntar på mat ersättningen, annars är det TOMT!!!

Investeringar: jacka, godis, linne

Skola: Kan man gå i en mer chill skola än Kista?

Övrigt: finns inte så mycket förutom att jag fyller år om 2 veckor!

Att tänka på/fixa kommande månad: jobbar lite denna månad kanske :) ringa leksltottet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela