fullspäckad dagl

Publicerad 2008-03-08 20:39:32 i Allmänt,

idag bodde jag nästan i enskede hallen i 12 timmar var jag där!
roligt med tävling och hade 3 gymnaster med mig som hjälpte till mig, TACK tjejer!
jätte många fina gymnaster hammarby gymnasterna kom som bäst 4 i B klassen.
fick mycket snack med dom äldre gymnasterna i klubben också :D

jag drog till och med till med en DUBBEL FRIVOLT!
för första gången i hela mitt liv, trodde aldrig att jag skulle klara det.
 men det var sjukt kul men ändå GUD va läskigt, det gick skitsnabbt,
ej stående volt landade på ryggen på en skummadrass,, men jag är stolt över mig själv!
jag är taggad för gymnastiken och vill börja igen.
vet ej om jag kanske ska testa i hg truppen med henke och dom men jag vet ej ännu.

nu är det andra chansen, och Ola är vidare :) och sibel =(
heja nordman!!!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela