fussbaaaall

Publicerad 2008-03-26 21:27:52 i bilder säger mer än 1000 ord,


För tillfället står det 0-0 i träningslandskampen mot Brasilien.
Ett friläge och ett annat bra läge är det ändå SWE har åstakommit,
sen leker brasilien mesta dela av boll inehavet.
Men vi hoppas att det kommer ett mål efter pausen.

Fick förövrigt ett mail från ett lekparadis ifrån högdalen, jag mailade dom och kolla om dom hade exrta jobb,
och fick ett mail idag där som skrev att dom jätte gärna ville träffa mig och jag blev super glad.
Känns skönt att ev, inte behöva åka till tullinge på mornarna för att jobba, det är en rätt kronlig väg, och bussarna matcher inte varandra heller.
ser fram emot ett möte med dom på fredag 15.00.
önska mig lycka till!

VAD TYCKER NI OM MATCHEN?!

Kommentarer

Postat av: Jocke

Publicerad 2008-03-26 21:36:05

Bra match är det, brassarna kommer nog vinna de är lite vassare och farligare. sverige sumpade sin chans när Rosenberg sumpade sin målchans. Han missade ändå rätt grovt i öppet läge. Men jag hoppas på brassarna eftersom jag har spelat på dem :-)

Postat av: Jocke

Publicerad 2008-03-26 21:40:57

Tack så mycket.

Men jag tror nog Brassarna vinner ändå. Sverige ska ändå bara testa nya spelare som ska möjligen få en em-biljett

Postat av: Elina

Publicerad 2008-03-26 21:41:47

Svar: HAha ja, han är en gud ;-) Det var riktigt skönt!

Klart jag tittar på matchen :-)

Postat av: A

Publicerad 2008-03-26 21:46:53

http://linkans.blogg.se/ där hittar du linkan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela