GFST

Publicerad 2008-03-09 19:48:16 i bilder säger mer än 1000 ord,

gymnastik föreningen stockholms tränarna, hittade den hemsidan och det såg jätte kul ut.
jag har fått förfrågan om jag vill träna där för att hålla uppe gymnastiken men har inte vågat.
men nu har jag blivit mer taggad än någonsin. så jag mailade dom och kollade om jag
kunde börja träna med dom väntar bara på svar.
jag känner igen en del i den gruppen HGs gamla kanslist och en tränare i HG är med
en gamal tränare i solflickorna och en annan solflicka är med där,
jag får se vad som händer.
500 kr per år är ingenting för så mycket kul.

hoppas hoppas.

bild från: deras hemsida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela