glamour

Publicerad 2008-03-03 18:18:08 i bilder säger mer än 1000 ord,

mamma sitter och kollar på glamor och spanar in perrobin.blogg.se ;)
haha, mysigt. om ett tag börjar sjukhuset, en sjukt bra serie,
verkligenheten lixom, men ingen serie slår Andra avenyn....
I LOVE IT!
när jag satt på bussen i morse och var vid korsningen vid fruängen/ segletorp (173 segeltorps industri.)
kollar jag ut genom fönstret där dom har arbetsplatsen, vet ej vad som ska göra men ngt blir det iallafall.
höghus tror jag till och med det bli, (vid motorvägen....) det låg en flyktningförläggning där förut..
iallafall och så kollar jag på borrvagnen som står där och tänker "fan det kanske är RG vore sweet om det va"
så kollar jag på 2 arbetare som står en bit bort men det står inte RG på regn jackan, synd tänkte jag, men
men då när jag tittar på arbetaren som håller i dosan till det finska lilla mongot ,
så ser jag mot min förvåning att där står Peter  och borrar, det var alltså mitt företag som jag har min praktik på  RG BERGKONSULT AB.


första bilden är tagen från google.se
andra bilden är tagen från rgbergkonsult.se
trejde bilden är det jag som har tagit

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-03-03 19:08:11

jaaa visst är sjukhuset bra?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela