haha härlig måndag

Publicerad 2008-03-03 15:32:08 i bilder säger mer än 1000 ord,

naturkunskapen hölls i datasalen och haha fick inget gjort,
livskunskapen bestod av alkohol och film,
en kvinna 18+ kan dricka 1.5 burk starköl sen blir det farligt :S
god lunch var det också, gärpar med ris och rödsås,
under rasten så kom amy som förövrigt fyller 18 år imorgon och pekis som har 1½ vecka kvar till 19år och  satte sig vid mig som fyller 18 om 13 dagar :D och vi åt och sen gick vi ut och chillade och Pekis berättade att hon raggar på en pappa på 23 bast som har barn på 2 månader och snart bli nog pekis styvmamma =)
 tänk er pekis med en  hahahaha, sitter med barnvagn på ett utefik och gungar på vagnen och säger shhhhhhhh!! sov nu gubben!!! hahaha.
Amy berättade en rätt rolig sak, även rätt skrämmande, hennes ragg är min fasters mans brors bästa kompis,
sjukt helt sjukt!



GRATTIS PÅ 18 ÅRS DAGEN 4/3-08 jag älskar dig babe!!!!

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2008-03-03 15:37:30

Vem är detta?
hennes ragg är min fasters mans brors bästa kompis???

Postat av: Petra

Publicerad 2008-03-03 16:04:21

haha vadå raggar!
Han raggar!

Postat av: Petra

Publicerad 2008-03-03 16:08:03

vi ska ju inte överdriva liksom!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela