hemma

Publicerad 2008-03-14 14:33:52 i bilder säger mer än 1000 ord,

nu är jag hemma, har varit hemma i en dryg timme nu.
hjälpt mamma med lite grönskaper som skulle skäras, samt LÖK!!
jag grät som ett litet barn, min mamma är nog inte små kär i Björn Gustavsson hon kollar på massa video på internet på honom FLERA gånger om dagen..

ska nog snart baka tårta men mamma skulle hämta min syster först vid 15.00 tiden.
så om en halvtimme eller ngt så ska vi börja!

hur gick det på mässan? jo det gick bra, haha gick ett varv mötte lite folk från snickarklassen och hängde med dom, sen mötte jag Jeppone och han skulle lämna pengar till Sirila för parkeringen men eftersom jag ändå skulle gå så gick jag och lämnade pengar. fick sällskap med Matte för han skulle också gå hem!
han sa också att han förmodligen kommer och fikar hos mig i morgon, kul sen ska han förhoppningsvis med på krogen i morgon, super kul!!
Mässan var jätte tråkig, bara massa älgskin och typ kanoter och det luktade inte gott där inne, dött djur och salami..
skriv 3 saker som var roligt på mässan. det var det min lärare ville att vi skulle göra. men eftersom det var så jävla tråkigt så kommer jag inte göra det, för det fanns verkligen inget som var speciellt kul.
så jag skipar det och fokuserar på min helg i stället!

ska snart börja städa lite i badrummet där nere och i mitt rum, dra fram dammsugerna är ett jätte bra tips iallafall i mitt rum.
hahah
hare bra uppdaterar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela