hemma

Publicerad 2008-03-18 21:56:28 i Allmänt,


efter ett dygn utan mitt hem är jag äntligen hemma.
trött som ett as, men ändå glad köpt 3 par skor en skjorta och 2 par trosor.
imorgon väntar andra planer!!

matchen i går ja, det gick som det gick 4-2 till LHC tråkigt nog!
kom hem sent i går och upp tidigt!
nu är det snart sängen börjar 0930 med PROV!!!
måste plugga lite innan jag somnar, bergspräningsprov!

DAX ATT KLAGA !!!


  • att folk som stör sig på att man håller handen på rulltrappsbandet är bara töntigt, tänk så mycket annat som folk pissar och spottar på? typ tunnelbanestolarna, DU kanske ska börja stå upp under alla resor?! eller alla handtag du tar i per dag, i tex skolan SPOTT och penis samt kissemurra?! (vet du vad folk gör med händerna utan att tvätta dom?)
  • folk som klarar på att man skriver fel i sin blogg, blandar bokstäver och sen kan personen/erna inte ens göra det själv??! oh no, synd! "läs igenom dina inlägg när du skrivit klart!"
  • folk som tror att livet är över när man är 18+ och inte ens kan skojja och tjoha förutom på fyllan!? vafan GE ER! så jävla perfekt kan inte ett liv vara att man ska klaga på vad folk har för åsikter om överskattade personer som skämmer ut sig själv på ett pinsamt sätt! sätt igång och lev livet, snart kanske det är försent, vad som helst kan hända!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Pekis

Publicerad 2008-03-18 22:13:33

haha orka va bitter och rippa!

;P

Postat av: Pekis

Publicerad 2008-03-18 23:44:27

Mitt inlägg var iofs inte riktat mot någon enskild person!

jäjä ses imorrn

Postat av: Ylva

Publicerad 2008-03-19 09:02:21

Blir man så där grinig och bitter när man har fyllt 18år??
:-)
Ha en bra dag!
Kram Y

Postat av: Pekis

Publicerad 2008-03-19 13:33:44

ja så du tar åt dig av att jag ogillar folk med tandläkar skräck, och att jag ogillar griniga chefer eller så.
fine.

jag har dock inte riktat mitt inlägg mot någon...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela