just nu

Publicerad 2008-03-28 21:21:59 i Allmänt,

... är lets dance finalen i rull rulle, och det är sjukt jävla kul :)
hela TINA, hon är grym, det är kul att se alla gamla deltagare också,
imorgon blir en lugnt dag fram till 22.00 så jag ska till stuvsta källan och kolla på något band, snygglars bjöd mig.
eller bjöd och bjöd jag får betala för mig själv, men jag blev tillfrågad om att följa med, tackar tackar..

ska kolla på finalen sen sova.

imorgon kanske jag hinner ta min ansiktsmask som jag har sagt ett par dagar nu som aldrig blivit av.
ska ringa snygglars senare på dagen också. ta en lång dush, kanske till och med ett bad med ansiktsmask.
vore inte det underbart?
lite tända ljus och kanske ta med telefonen in och sätta på lite musik eller datorn får se,

det är något så otroligt varmt i våra hus håller på att tuppa av, det kokar *hot hot*
idag fyller min ingifta farfar år, han talade om att dom håller på och spränger ner i marken så det ska bli ett hus med massa våningar neråt, han sa att det vore ett perfekt jobb till mig :) *smile*

nu ligger min mamma och hennes man och kelar ;)
nu retar dom mig för att jag la mig på sami och sov när han låg i soffan, sen satte jag mig på honom och böjde hans knän så han knappt fick upp dom igen :D HAHAHAHA!!!!

 pusspuss I LOVE långa inlägg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela