kalas+packing+hund och polis

Publicerad 2008-03-01 18:49:03 i Allmänt,

lång dag.....

vid 13.00 åkte vi till lidingö för att fira samis systerdotter som fyllde år,

efter det åkte jag till pappa och packade ner massa saker i kartonger för dom ska skiljas,
efter ca 1 timmes packande så var det klart, fick mina skolfoton också, inte så nöjd men om blev ok,
fixar in dom på datron sen =)

sen åkte vi hem när vi kommer till våran infart hemma så står det två bilder och blinkar med varningblinkers och mamma skulle lämna ett brev på lådan så frågade dom henne ngt och det visade sig att en hund hade sprungit bort och var förmodligen skadad, jag gick ut ringde till polisen och ringer till polisen igen men det kom ingen..
20 min väntade vi och då kom äntligen polisen och dom hade hittat ägaren och en tjej åkte och hämtade henne medans polisen höll i hunden..
lyckliga slut är alltid bäst....

nu är det snart mat sen är det MELODIFESTIVALEEEEEEN
GO FRONDA GO FRONDA!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela