låååååååång fredag!

Publicerad 2008-03-21 17:27:58 i Allmänt,

hejsaaaan, klockan börjar närma sig 18.00!!
inatt blev det inte mycket sova, min syster satt uppe till halv 6 och fnittrade med en kompis spelade musik.
jag och min vän kunde inte sova!!!

vid 10 åker min vän för att tatuera sig och jag la mig i soffan och somnade, msyigt nog när jag vaknade var det flera cm snö på marken!! lite sent kanske?
menmen jag och mamma gick till skärholmen och handlade lite tills i morgon.
vi kom hem med allt för mycket annat (brukar vi alltid göra iof). det har varit bra väder hela eftermiddagen, strålande sol och det är kanoooon!!!

ikväll vet jag ej vad som händer förutom att jag ska göra lite med marsipan kycklingar med mera :D

ja försöka få i mig lite mat också,

hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela