läggdags

Publicerad 2008-03-03 22:11:07 i Allmänt,

nu är det dags att sussa lite, upp halv 8, äta lite god frukost om jag orkar.
sminka mig och bege mig, hoppas min pappa kommer ihåg att sätta in pengar nu.
annars kommer jag vara hungrig i morgon innan träningen.
snart får jag in pengarna på mitt egna konto då behöver jag inte oroa mig mig om att jag inte fåt det.
1050 kr i månaden är ett lyft, blir lika glad varje gång och varnnan månad är det 1000 kronor extra för matersättningen.  MUMS säger jag bara

som sagt i morgon fyller mina babe år och jag ska sjunga för henne i morgon om jag vågar ;)
hahahahhahahahaha!
hurra hurra hurra för Amy i morgon!!!!!!

pusspusss GOD NATT
dagens låt blev: Nanne- vi är dom tuffaste dom starkaste dom grymaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela