måndag

Publicerad 2008-03-03 06:32:46 i Allmänt,

Godmorgon, jag är jätte hungrig, presic dushat ska sminka mig och äta lite sen  gå till bussen om 30 min går bussen och jag får se om jag hinner, men CARRO har aldrig missat bussen, jag är så bra!!!!!!!!!!!!
blev skit glad i morse när jag kom in på bloggen och jag ser 7 st kommentarer och över 200 besökare.
det är skit kul, tack alla kommentarer.. förtsätt så!!

nu ska jag bege mig får se hör nog av mig i skolan från mobilen eller ngn dator.

puss på er!!

"VAD FÅR JAG ALLT I FRÅN? JO GLÖGGEN!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela