min lördag

Publicerad 2008-03-16 18:55:02 i Allmänt,

hej, jag är inte tillbax i mitt riktiga jag ännu.
haha det kommer ta ett tag till innan jag mår fint.

jag måste första tacka ALLA som uppvaktade mig på min födelsedag,
ni gjorde min dag till den bästa,
mamma sami syster pappa faster kusiner mormor morfar farmor morbror med fru gammelmorfar andreas fredde petra amy doffe matte rasmus sigge pierre snygglars parme gabbi micke och bettan!!

dagen började med träning då jag fick en jätte fin tårta av min ass tränare och sen kaka av en gymnast, sen hem fixa mig och sen kom folket in droppandes ända fram till 2000,
mycket gott att både dricka och äta för allas del tror jag!

vi bestämde oss för att vi skulle till vanillaclub och så blev det,
jag amy andreas fredde rasmus snygglars parme och doffe drog dit vid 22 tiden och då började kalaset, lite tomt från början men sen blev det party.
jag hade sjukt jävla roligt och mår som jag förtjänar i dag.

jag ska hoppa in i dushen och sova TYP, eller nej jag ska kolla på andra avenyn.

imorgon blir det Linköping away med DIF!
slutspelsmatch och nu tar vi dom grabbar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela