onsdag

Publicerad 2008-03-05 21:30:51 i Allmänt,

gokväll, när jag vaknade i morse ville jag inte gå upp, jag säger som Conny min kära klasskompis sa igår,
" det kändes som att jag hade frost på täcket och få VILL man inte gå upp"
men efter mycket om och men så gick jag upp och 20 min innan bussen gick klev jag ur min varma säng.
som vanligt är oscar jätte trött på bussen och tåget till helenelund... (har alltiså ingen att prata med... )
vi började med bergtoeri, blev mest snack om militären som vanligt ;)
lunchen var god men som sagt har JÄTTE kräsna klasskompisar, som åker ner till kista galleri varje gång det är fisk i matsalen!
Jag spenderade min lunch med pekis och amy, sen gick vi ut i det fina vädret och lutade oss tillbaka med solen i ansiktet. 
Sammhällskunskap är UR tråkigt, men måste göra det.
fick G på senaste provet OM jag kompliterade vissa saker som jag gjorde samtidigt.
efter skolan åkte jag till andreas jobb för att han skulle äta middag hos mig, men han kom nog för att jag hade köpt godis till honom på båten ;)
han åkte presic, han satt och kliade mig i håret som vanligt, ur skönt!!!!
nu ska jag kolla på slutet av greays, sen är det fråga olle och efter det stänger jag av TV för att sova.

pappa ringde presic och frågade vad jag skulle göra på söndag och han frågade om jag kunde ta med mig andreas och min syster och kolla på en lägenhet som han kanske ska flytta till i rosenhill i huddinge.
jätte fin lägenhet och jag vill verkligen att han köper den, hoppas att det går åt vårat håll, ingen annan får vara intresserade ;)



BTW BLONDINBELLA KLARADE 5 DAGAR AV SITT INTE SPENDERA I MARS GREJ!
HAHA JAG VISSTE DET HON ÄR GRYMT PATETISK, HON KAN INTE MÅ BRA STACKARS TJEJ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela