påsk afton

Publicerad 2008-03-22 13:06:23 i Allmänt,

godmorgon eller god dag!
sov till halv 1 eller sov och sovm gick upp och plckade ihop soppåsen som fåglarna hade ätit sönder utan för dörren i mose, sen gick jag och la mig igen..

igår drog jag i väg på en "hemmafest" hos en gamal klasskompis från kunskapsskolan.
rakt över gatan så det var inte så peciellt krävande att komm dit ;)
2 st andra från ksab var där och ja draget var inte i setta hus i allafall :D
men singstar kom fram och vi sjöng lite :D

kom hem vid halv 2 typ, och somnade jätte snabbt,
nu ska jag snart hoppa in i dushen och sen göra lite med kycklingar för det har inte blivit av!

pusss

KOLLA denna länk, blixt och dunder!
vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela