pissa på

Publicerad 2008-03-06 23:14:09 i Allmänt,

pissa på pissa på riderwall!
han släppte in 3 riktigt pinsama puckar, det var sjukt pinsamt och att DIF sen inte ens hade ett spel i halva andra och hela tredje var ännu värre, att ta emot en puck är inte så svårt för elitseriespelare, men inte en passning satt okej ett tag!!!
OCH att sen ta ut målvakten när men ligger under och det är 2 min kvar när laget inte ens kan spela okej 5 mot 5 förväntar dom sig att som ska spela bra 6 mot 5, kom igen DIF!

iallafall skolan gick väll okej, sliten men okej.
fick en cola av min lärare för att jag var den ända som visste svaret på en svår fråga, *HOST MVG HOST*

skolkade från idrotten också eftersom jag ändå inte kan vara med på grund av ryggen, så jag och peis åkte in till stan för att köpa biljetter till peking-DIF säsongsöppningen på allsvenskan, kommer in i DIF butiken och säger att jag vill ha 3 biljetter så säger hon 510 kr?!
ALDRIG i mitt liv, att åka till peking för över 500 kronor per person går jag inte med på när det nästan är gångavstånd fan, och att en matchbiljett kan kosta 170 kronor när det inte ens är ett derby, NEJ!

så vi sket i det och bestämmde oss för att gå på hockey i kväll och den matchen slutade olyckligt med 3-4 till LHC!
kan inte ens säga bra kämpat iallafall grabbs!

fick sällskap med Linus hem, en barndoms vän som jag har kännt sen jag gick i 3an.
på tvärbanan kommer biljettkisen och ber om färdbevis, Linus bara kollade på honom med världens blick och sen gick han bara där ifrån, snacka om lustigt =)
hahaha!

imorgon är jag ledig, och änså länge vet jag inte vad som händer i morgon kväll.
det blir inge utgång i allafall, för jag har handlat upp mitt studiebidrag.
fick en tjocktröja från HM, ett blok och 2 sätt med 15 pennor, samt påfyllning till telefonen och lite annat smått och gått 2 hockey biljetter och mat ingick i de hela.!

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2008-03-07 01:34:52

fin blogg.
hoppas du haft en superdag.
kika gärna förbi hos mig och lämna kommentar :D
kram

Postat av: anna

Publicerad 2008-03-07 06:33:33

svar: ja det var jättemysigt. somnade hur bra som helst :)

Postat av: anna

Publicerad 2008-03-07 09:30:47

svar: så himla skönt att bara somna när man är så trött :)

ha en bra dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela