plugg och oboy

Publicerad 2008-03-25 23:01:08 i Allmänt,

fyfan, jag fattar ingenting!!
klassen fick ett arbete över lovet, eller det skulle varit inlämnat den 20/3 egentligen men vi får alltid längre inlämingsdagar pga världens bästa lärare! Men i vilket fall jag tog på mig uppdraget att skriva juliets dagbok (från romeo och juliet). Det var dumt gjort av mig, för jag fattar ingenting av vad som står i denna bok, "ekengrens svenska" det är någon jävla dikt/sång som står och jag förstår mig inte på den storts svenska, jag har inte kommit långt men det behövs bara 2-3 sidor så jag har högst 2 sidor kvar, men iallafall.
Känns helt meninglöst att jag ska skriva om detta och jag kan inte heller byta för min lärare tror på mig och vet att jag kan och hon vill ha in detta arbete på individuella valet när skolan börjar efter lovet.
Ni anar inte hur svårt det är när ens lärare har så stora förväntningar på en och man känner att man inte klarar av uppgiften, det är sjukt jävla jobbigt.

just nu är jag inte alls på humör för att plugga men jag vet att om jag inte börjar nu så kommer jag aldrig att göra det här. men jag har iallafall börjar lite så nu kanske jag iallafall kan sluta plugga för idag.

som sagt i morgon sova sova sova, länge!!
upp dusha, ev gå med mamma till apoteket hon skulle hämta något där.
Kolla om jag fått mina matpengar från skolan (troligen inte.... ) jag har nog den segaste skolan på att leverera saker, förutom borden som är höga i skolan som jag behöver så jag slipper sitta ner hela tiden, så jag kan variera lite om jag har ont i ryggen.

blir nog inte heller något linköping för mig, känner som att jag inte har pengar till det, vill spara till tatuering och sånt. 

senare på eftermiddagen beger jag mig till min bästa väns jobb och väntar på honom sen förmodligen hem till honom och vänta på att vi ska till tatueraren och han ska börja på sin tatuering, eller kanske bli klar beror på om det bli en eller två sittningar...

måste städa lite i mitt rum, det ligger kläder ÖVERALLT! det var en annan sak hos pappa, då har jag mycket större rum och då blev det inte lika fort lite yta att gå på, men nu blir det så efter 2 dagar med kläder på golvet.

GOD NATT folket. lååååångt inlägg det gillar vi  =)

Kommentarer

Postat av: LOU CIGARO

Publicerad 2008-03-25 23:16:31

Svar# Tack så mycket :D Allt väl? (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela