skit dag

Publicerad 2008-03-12 15:19:34 i Allmänt,

min dag började inte bra och slutade inte bra heller.
fick reda på att min lärare inte hade lämnat in mina matpengar,
det gjorde mig sjukt sur för jag har inte ett öre just nu.
eftersom jag fyller år på lördag så behöver jag dessa pengar,
så jag blev flyförbannad och tog min väska och smälde igen dörren.
hos skolläkaren gick det inte heller om jag trodde,
hon satt på sin stol och lät mest som en gnällig tant, som inte trodde på mig alls.
och det var inge fel på min rygg heller, (?) men mVARFÖR har jag ont då?
vem ska svara på den frågan när ingen ser ngt på röntgen eller skolläkaren kan säga ngt.
jag får gå och vänta tills ngt går av och jag verkligen har PROBLEM!?
låter inte klokt för mig iallafall.

och igår förloraede DIF och det var jätte tråkigt, jag som hoppades på seger, men på reprisen på målet från LHC så ser det ut som Larsson inte se för han är skymd, och det är jätte tråkigt när ens egna spelar står i vägen för målvakten!


imorgon är det ingen vanlig dag för då är det pekis födelsedag!
hon fyller hela 19 år, och det blir fika hos henne med bullarna hon bakade igår!
jag trodde jag skulle få åka dit efter skolan men tydligen inte så jag får hitta på ngt med amy så länge.

3 dagar kvar nu till det smäller för min del, 18 år på lördag (15/3)
WOHO

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-03-13 15:12:03

Jag hade samma problem som du förut. Ingen trodde på att jag hade ont i ryggen, "jag var ju så ung" och då kan man visst inte ha ont i ryggen... =S
Jag gick till en ryggklinik på Lidingö och efter några minuter sa läkaren: "Det här är en mycket vanlig skada bland unga kvinnor"
Jag höll på att smälla av!
Fick diagnos och hjälp för att få mindre ont så nu mår jag bra i ryggen, så länge jag tränar.
Nu vet jag inte om den kliniken finns kvar men kolla upp det. Så slipper du kanske ha ont mer. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela