sliten!!

Publicerad 2008-03-23 15:42:51 i Allmänt,

nu har jag legat och sovit på soffan ett tag varit ute med hunden, mamma och Sami har varit och handlat lite mat och det bli något super gott i kväll med pita bröd och tzatziki med mera, MUMS!
ikväll vet jag inte vad som händer, får se ska iallafall vara hemma och ta det lugnt!
imorgon ska vi till min morbror om fyller 37 år, fira honom och busa med kusinerna.

jag är sjukt trött, blev tidig uppgång i dag för att pekis skulle jobba kl 11, hon var inte heller så pigg.
får sova ut en liten stund i morgon iallafall, om jag kan det vill säga!

syster är på sydpoolen och badar med en vän och Sami ska hämta henne om ett tag, sen är det nog mat!

BTW så träffade jag Björne i går på Toxic, Målkungen från MB hockey, mycket trevligt det var ett tag sen, typ min födelsedag förra året hos Linda om jag inte minns fel!?

nu ska jag fortsätta kolla på konståkningen, super häftigt!

vi höres senare, ska lägga in bilder från påsken i går hos farmor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela