söndag

Publicerad 2008-03-02 14:15:27 i Allmänt,

hello, igår gled jag ner till en kompis och kollade lite roliga filmer, "svensson svensson filmen och Dan Bäckman"
det blev att jag sov kvar där, kom hem för ett tag sen pratade med min bästa vän som var JÄTTE full i går och mådde mindre bra idag, han pappas kusin gifte sig, han sa att bruden (kusinen) var jätte fin samt hennes man!
kul!!
mamma och samt samt syster och hund är i åkersberga och fixar ett garagelarm till hens jobbarkompis.
när dom kommer hem ska vi till mormor och kopiera mina skolfoton,

nu ska jag kolla lite på TV kanske ska städa lite ockås, tar nog fram dammsugaren om ett tag :D


pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela