söndag

Publicerad 2008-03-09 17:59:51 i Allmänt,

ja lägenheten var trång men jag skulle kunna tänka mig att kunna leva där, men då ska det vara fint inrett och det vill jag i sånnafall göra :D
men det var inte så fint på uteplatsen, inte så välkomnande presic.
men jätte mysigt annars på sommaren är det nog kanon. får se vad pappa tycker på tisdag!

kalaset var mysigt, kusinen blev jätte glad och överraskad. blev tårta och kakor, vid hav 4 typ drog vi oss hemmåt för andreas hade målvaktsträning i segeltorpshallen och han körde hem oss. nu har jag bakat bullar med mamma och dom blev jätte goda.
undra om det blir ngn tårta på lördag och undra hur den ser ut i sånna fall. jag hinner nog inte vara med och göra den i allafall. eftersom jag har träning på lördag.
eller jag tror i allafall att det är träning då. men conny (truppansv) sa att de  ev. är bokat i lilla hallen då.
får se ska kolla upp det där!


snart miami ink sen LA ink sen andra avenyn sen wallander!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela