söndag

Publicerad 2008-03-23 22:49:54 i Allmänt,

söndagen har varit jävligt lugn, bara legat och chillat i soffan och ätit god mat och massa godis.
jag och mamma har kollat på hockeyhjärtan, helt jävla ballt :)

en besvikelse i dag var att Wallander inte sänds i dag utan i morgon ;(
så nu tittar vi på bingo lotto ^^ vid halv 12 ska jag och mamma följa med min syster till skärholmens kyrka för hon ska ha nattvard i natt med konfan!  just nu sitter hon i sitt rum med 4 st polare och det låter som om dom ska riva hela huset.

pratade med min bästa vän för ett tag sen och han kommer hem i morgon och vi ska försöka ses imorgon för det var ca en vecka sen vi sågs... saknar honom!

har också ångrat mig ang. min tatuering och jag vet hur jag vill ha den.
men det är hemligt i bloggen tills jag har gjort den!

hare bra pusspusssss

Kommentarer

Postat av: Natalie B

Publicerad 2008-03-23 23:04:56

Låter gött med en chilldag

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-03-23 23:32:44

Jag vet........

Postat av: Pekis

Publicerad 2008-03-24 10:29:32

haha jag förssökte också se på hockeyhjärtan, men jag för fööööör trött. somnade när det var en kvart kvar :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela