tisdag kväll

Publicerad 2008-03-04 21:23:49 i Allmänt,

hello,
nu är jag hemma efter en LÅNG dag...
naturkunskapen gick som den gick provet är uppskjutet till nästa tisdag.
idrotten spelade jag pingis med några grbbar i klass och jag blev DROTTNING många gånger,
men den glädjen varade inte allt för länge.
Sen vidare till svenskan vi har kommit in på drama i svenska b och det går väll.
Bigitta ska försöka fixa ett studie besök på dramaten åt oss, super kul :D

Amy fyller som sagt år i dag och både hon och jag fick en lite tårta av en lärare (som förövrigt var en avslutningtårta för en lärare) och hon var så fin i sitt ny lockade hår.

träningen funkade, dom är så envisa vissa gymnaster, kaxiga har dom blivit också!!!
men dom flesta klarade sin volt och volt övningen var kanon.
det tråkiga är att vi inta har så bra redskap i björkhagen...
men lördagar så blir det en annan femma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela