TRÖTT

Publicerad 2008-03-05 06:39:12 i Allmänt,

jag har snoza i en halv timme och sagt till mig själv jag skiter i skolan idag.
har ont i ryggen och allmänt seg...
nu ska jag börja klä på mig,

Björn Gustavsson är ej med i melodifestivalen pga för lite till för underhållning hörde jag iallafall.
kan ju finnas en annan förklaring...

har börjar att läsa en ny bok, när "Anna, min älskade" tog slut så hittade jag "På liv eller död" boken om svullo.
har kommit 3 kapitel och den är jätte spännande och verklig!

nej nu börjar jag får brottom min buss får om 20 min ;)
hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela