uppdat.

Publicerad 2008-03-20 18:55:27 i Allmänt,

ngn ville att jag skulle uppdatera!
så här kommer det!

Pappa är hemma från sjukhuset, operationen blev framflyttad tills om 2 veckor.
och han är pigg men har förmodligen ont.

sista dagen i skolan i dag innan en hel veckas lov.
vet ej om jag ska rigna lekslottet ännu, tar nog och gör det i morgon eller måndag!
juste! Prov i dag i samhälle och ja klarade det mesta och Cia sa att jag klara det på ett G och det känns skönt,
lite posetivt utav mitt pluggande i morgon,
pratade med min syo också och vi kom fram till efter ett möte mina mentorer haft med sjuksyster syo och rektor att jag ska försöka gå ut på praktik och se hur det känns och sen se vad som händer, vi får ta det därifrån!

annars är det nog inget som har hänt tror jag!

påslov nu som sagt, med mycket mat och godis.
vi ska till farmor på påskafton(lördag)  vid 5 tiden,

jag har bakat marspian kycklingar och rosor i dag, ska göra lite till senare eller imorgon får se.
ikväll och i morgon vet jag ej vad som händer, J skulle höra av sig senasre får se kanske träffar honom!

hare bra!

Kommentarer

Postat av: N

Publicerad 2008-03-21 12:35:42

spara en kyckling till mig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela