Wallander

Publicerad 2008-03-16 22:13:38 i Allmänt,

just nu kollar jag på Wallander, ska sova om ett tag när den är slut.
jag är så jävla trött, stannar hemma i morgon, åker till linköping så måste ladda.
bussen avgår 16.00 från klockis, och vi kommer hem vid midnatt'!
och innan busen avgår typ många timmar innan åker jag till min bästa bästa väns jobb,
gör honom sällskap för sen åker vi och möter brom'e som ska med oss,
väll vid klockis möter vi snygglars,
kommer bli kanon, utan röst!!
men jag komer förmodligen att få bättre imorgon än vad jag gjort i dag"!
hahahah


återigen
TACK till alla som var med mig under min FANTASTISKA födelsedag!

mest tack till mamma som gjort så förbannat mycket dom senate dagarna!!!



Pappa, jag tänker på dig!!!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-03-17 07:01:09

Varsågod!!!!!
Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela