+ -

Publicerad 2008-05-05 17:26:49 i Allmänt,

jag vill börja med att ge plus till familjer som har checklistor på vad som ska göras på helgen eller en speciell dag. det kommer ofta in familjer på SEA och har långa listor med vad som ska handlas.... ett plus mycket smart...

och ett STORT minus är kärringar/tanter. som klagar på allt möjligt, exempel jag satt på bussen hem idag och satt längst fram i bussen fast ett sätespar bakom den första handikapsättet, och där är det tillsatt för att man ska kunna ha fötterna på en upphöjd sak, och kärringen petar på mig och ber mig ta ner fötterna,,, men varför?! sen klagade hon på att jag var skitig.. KLIPP SIG OCH SKAFFA DIG ETT LIGG DIN ÄCKLIGA KÄRRING, hoppas du läser detta tant 100+ satt på 173 gick av i fruängen...... FÖRSVINN!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela