:)

Publicerad 2008-05-05 21:03:41 i Allmänt,

jag är jätte kissnödlig,, men jag ska springa på toa efter detta inlägg.
kollade presic på andra avenyn. så sjukt spännande nu och inget avsnitt har kommit ut från denna vecka ännu ;/
tänkte ju kolla innan jag gick och la mig men det sket sig ju....
sköndal i morgon också. lite mer pang pang, och EV borra lite om det finns tid och intresse från mig, vill inte förstöra den nya riggen (korts 4 timmar, satte igång den i dag... )
jag har typ 1000 myggbett på benen från i helgen... OH vad det kliar.....

nu ska jag kissa och sen kolla på lite TV
pusspuss

Kommentarer

Postat av: Anna-Carin Petersson

Publicerad 2008-05-05 21:56:16

hej. Vad glad jag blir när su säger så. Ebba blev nog oxå glad =) Hon är köpt i Malung Dalarna på Tempelhundenskennel. Hon kostade 10.000:- Det var värt mkt mer än så....hon är värd miljoner =) Sååå söt!De är rätt ovanliga...hör med olika kennlar så de kontaktar dig när de har kull på väg =) Lycka till =)

Postat av: Ylva

Publicerad 2008-05-06 10:07:56

Ska du gå på derbyt på onsdag?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela