bilder från helgen!

Publicerad 2008-05-25 19:26:11 i bilder säger mer än 1000 ord,


jag och buklan på mässan

Alex jag och lite buklan

påväg dit,

porrsurf?

Snygglars och kusin oliver

Mojje som vann 10000:- och blev årets bästa bergelev och skolan rektor

mojje tar emot priset

Oliver och Jens kör maskin

Stor skopa?

oliver på mässan

jag och oliver

Buklan och Thomas

bulkan provkör maskin

Emil (sjukt lik skorpan från bröderna lejon hjärtat) och buklan i bakluckan på väg hem, jag fick göra sällskap där bak.

Kommentarer

Postat av: bucklan

Publicerad 2008-05-26 10:19:44

tjena sötnos. tack för i helgen. sitter och vänder papper fram och tillbaks. kram kram.

Postat av: carro

Publicerad 2008-05-26 10:49:55

hello buklan :)
fortsätt att vända papper din lilla svikare :)
vi höres
kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela