dåligt med bloggande...

Publicerad 2008-05-03 09:16:32 i Allmänt,

det är lite dåligt med bloggande.
det har varit en jobbig veca med mycket jobb från massa olika håll och massa kalas....
men igår iallafall var jag på BIO med bästa vän andreas, vi såg "SEMI-PRO" jävligt bra film den rekomenderar jag.
det var trevligt, andreas sov här för just nu är han på Bosön och har topptester för Svneksa hockey förbundet.
annars har jag jobbat och slitit nästan varjee dag och jag trivs som sagt super bra på mitt nya jobb på SEA hunc och katt.
ikväll ska jag åka till Natta och grilla i huddinge (anderas kusin).
det kommer var en hel del där. jag andreas natta hennes 2 kompisar hennes ragg och fredde ev jim och förhoppningsvis sandra. mysigt.
men det blir nog en tidig hemgång för jag jobbar i morgonbitti också.

just nu ska jag bara ta det lugnt dusha och sen åka till jobbet..


pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela