en till lista

Publicerad 2008-05-25 21:26:55 i Allmänt,

Brukar du komma i tid: oftast
Vad hade du i din mun senast: godis
När mår du bra: oftast
När blev du fotad senast: igår
Hur känner du dig nu: trött och fundersam
Kan du laga mat: beror på vad det är
Vad pluggar du: bygg (bergsprängare/borrare)
Vad tycker du om fötter: äckligt
Är du smart: kan vara, ja..
Är du aktiv i skolan: ibland
Vad saknar du: mycket
När och varför grät du senast: haha jadu det ska vi inte ta upp
Var det pinsamt att svara på det: om jag hade svarat på frågan så ja haha
Hade du en bra kväll igår: OM jag hade ;) TACK S-W sprängtjänst
Din favoritdryck på morgonen: loka?
Är du nöjd med ditt liv: jo visst
Vad vill du jobba som: bergsprängare/borrare
Har du tråkigt just nu: gaaalet
Vad gör livet värt att leva: vänner och familjen.
Vad i livet ångrar du: mycket saker
Är du musikalisk: älskar musik ...
Vad lyssnar du på för musik: rock och schlager
Kategoriserar du dig själv i någon stil: nää
Är du bortskämd: nää
Är du trött: japp
Vad gör du imorgon: skolan och drink kväll..

Din första

Operation  har nog aldrig gjort det
Första piercingeng öronen såklart
Första bästa vän : gabbi
Första priset typ massa fotbollspriser typ, 
Första sporten du började på fotboll haha
Första husdjuret hundar har jag alltid haft
Första semestern costa rika?
Första konserten  BSB
Första kärleken Robin

Favoriter:
Filmer : många
Tvprogram toandra avenyn
Kroppsdel lätt ansiktet, utsidan ger insidan en chans och insidan ger utsidan en glaaans ;)
Sport gymnastik
Plagg jeans
Skola kita gymnasium Bygg
Bok anna min älskade

Just nu:
Äter du godis
Dricker du loka
Ska du plugga egentligen haha.
Lyssnar du på inget
Väntar du på att ett mirakel ska inträffa.
Tittar du på texten här
Har på du på dig mjukisar och tjoktröja

Vad du föredrar(motsatta könet):
Läppar eller ögon ögon
Kramar eller kyssar kyssar!
Kortare eller längre längre..
Snygg mage eller snygga armar : båda
Busig eller lydig busig

Har du någonsin:
Kysst en främling Eeeh? Aa.
Brutit ett ben aldrig brutit något..
Rymt hemifrån haha inte över en natt men på dagarna när man blivit arg.
Röntgats jäääppp
Krossat någons hjärta har jag gjort ja..
Nobbat någon (som haft känslor för dig) aa kan man väl säga :P
Gråtit när någon dött mmm om man kunde gråta ihjäl sig hade jag gjort det.

Tror du på:
Gud nej
Mirakel jaa
Aliens nej.
Magi nej
Himlen nja men jag hoppas på det.
Tomten nej eftersom jag var tomte i vintras
Sex på första träffen haha nej
Kyssas på första träffen kanskeee?
Änglar nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela