försterfolk

Publicerad 2008-05-16 12:12:17 i bilder säger mer än 1000 ord,

just nu har vi fönsterfolk här som mäter fönster och ska ge ett pris på hur mycket det kommer kosta när vi vill byta fönster så snart som möjhligt,

mamma går och är allmänt social med honom och hunden har fått en ny vän, hon blev en svans efter honom ;)

imorgon är det HIF-Mjällby och jag ska vara publikvärd för HIF i svenska cupen med snygglars!

om 20 min har sprängar 3orna i skolan prov, dom ska göra sitt sprängkort så dom blir riktiga srpängare, lycka till grabbar!!!!

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2008-05-16 13:17:10

Har du blivit Bajare nu?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela