godmorgon

Publicerad 2008-05-30 09:59:12 i Allmänt,

en lång dag och natt, (bilder kommer i kväll)

ja jag åkte till Tullinge hem till fam, nybergh och där väntade vi in att kl skulle bli 1 så vi kunde åka till tumba gymnasium. där mötte vi upp sandra natta linda och sysslingar till fredde. vi väntade och väntade och efter ett tag kom alla studenter utspringande, när man tänker efter så kändes det som att jag började i första ring för ett år sen alltså i sommras men så är ju inte fallet utan nästa år är det jag som ska ta studenten och jag som ska åka flak och vara jätte full och glad :) känner helt overkligt. iallafall efter mycket om och men hittade vi fredde och vi grattade honom och han fick massa gossedjur och öl och skumpa!
vi gick vidare till flaket och jag sandra emma och jess bestämmde oss för att åka med, tumba-tullinge tullinge-tumba, blev våran resa på en timme, vi blev hämntade i tumba gymnasium igen och sen var partyt igång, det kom jätte mycket folk och det var jätte trevligt.
med en sjukt god smörgåstårta och en jordgubbstårta blev man mätt i magen och det var super!!
vid 10 drog fredde och linda mattis till stationen för att åka på slutskiva.
fredde klampade in kl 5 nästan exakt innan för dörren och påstod att han skulle gå ut och sola på altanen... haha
"Det är blå himmel jag ska ut och sola på altanen.." haha men BettiZ hans mamma sa ett bestämt nej du sover på soffan. så han satte sig bredvid mig på luftmaddrassen och pratade om kvällen sen sa han nu går jag och lägger mig i soffan. men så långt kom han inte utan han hämnade på luftmadrassen bredvid mig, ingen fara för mig han ligger still i sängen det gör inte andreas..... =) vid 6 vaknade jag av att peis ringde mig haha men svarade jag ne ´j jag stängde av telefonen för jag känner inte för att gå ut och springa idag framför allt inte när jag vaknde vid 5 och är sjukt trött nu med.. förlåt petra :(
men men nu har jag duchat massageduch och är helt och ren. ska snart hjälpa till med maten tills i morgon sen kommer andreas hem vid 12 rycker eller lite innan hoppas jag på för jag TATUERAR mig i dag.... gud vad jag är nervös!!!!

det kommer nog gå jätte bra!

hare bra jag lägger in bilder från studeten i går och på min tatuering när jag kommer hem!


kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela