grattis bajen..

Publicerad 2008-05-07 23:24:51 i Allmänt,

ja vinst för bajen, synd för DIF, men men bätte lycka nästa gång eller vad säger vi DIF?
sen kan jag ju också tillägga att det var jävligt onödigt det som hända inne på södra, att tömma alla kioskar på gott och mat... riktigt jävla lågt. när ska ni förstå att det drabbar eran egna klubb som ni har varmt om hjärtat. trots att matchen spelade på råttsunda.... PINSAMT DIF PINSAMT!
jag var glad att jag inte var där, snudd på att man inte vill beblanda sig med sånt folk som er!!!! ta och dra er i kragen och visa att vi är ett bra lag och att vi är mycket mycket stoltare än de anra sthlm lagen, vi ska inte sjunka till deras nivå....

tack för mig!
dax att sova upp om 6 timmar... GOF NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela