grattis bp3e

Publicerad 2008-05-16 20:25:32 i Allmänt,

jag ringde som sagt till snygglars (anders) och kollade hur det gick i provet och hela klassen klarade provet.
grattis killar, hoppas ni känner er stolta för det skulle jag gjort om jag vore er!
nu får vi bara vänta tills på fredag och då får vi se vem som får det finaste priset "årets bästa studerande bergsrpängare" Jag kommer vara där och gratta den som vinner det priset på barkarbyflygfält utav BEF(bergsprängarnas entripinas förening). Och då kolla på massa fina maskiner och dricka öl(?) så gick det iallafall till förra året, men då blev ju pierre galen :) eller hur pierre (!)
hahaha.

22.30 är det hockey igen och det är SWE som spelar! kom igen nu boys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela