house of wax

Publicerad 2008-05-16 16:51:48 i Allmänt,

nu har jag sett klart på "house of wax" har sett den förr men var tvungen att kolla på den och det har inte blivit mindre läskig snudd på mer... URSH, det är en film som andreas aldrig skulle klara av att se, det lovar jag eftersom du inte kan kolla på saw filmerna utan att blunda :)
hahaha jag följde också med Sami på besiktningen av motorcykeln i södertälje vi åkte småvägarna från oss till tälje och det var kul, men lite kalt om händerna och fötterna, men det var inte så läskigt som jag alltid trott att det ska vara :)


ikväll vet jag inte vad som händer. ska nog ringa snygglars nu och kolla om han klarade provet i dag :)


pusspuss!

Kommentarer

Postat av: Andreas

Publicerad 2008-05-17 23:19:23

Nej den kommer jag aldrig att se, inte min typ av film.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela