liljekonvaljer

Publicerad 2008-05-12 19:01:38 i bilder säger mer än 1000 ord,

jag och mamma och hunden var ute i skogennyss och plockade blommor till mormor, mormor älskar liljekonvaljer.
så mamma tog rallykalle och åkte över till vårberg och lämnade dom och förmodligen tog hon en fika.
på torsdag fyller morfar 65 år, vilken gubbe du börjar bli!! :)

och på torsdag är det ju RIX FM festival. fr åka dit ngn annan dag och gratta honom.

solen är fortfarande varm och härlig, känne underbart. vet ej om jag ska ringa erika och kolla om hon glider md ner till ängen och typ försöker lära min hund lite vett ;) känns som att det behövs ^^ haha hon är inte världens lydigaste hund, men jag har presic lärt henne att rulla runt. fast det går inte så bra hela tiden men hon kan ibland om hon vill..  hon är så duktig så.

sami sitter och spelar nu GTA och han är helt såld på det spelet, haha jävla barnunge.
jag sitter här i min ensamhet och tråkar.
är sjukt trött kanske ska hälla upp ett bad och ta en ansiktsmask?
men jag är så lat så jag kommer nog inte orka det ;)

hahhaa saknar kärlek!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela