lista

Publicerad 2008-05-11 21:39:48 i Allmänt,

Vilken BH har du på dig just nu?
DIF bikini

Vilka trosor har du på dig just nu?
DIF bikini

Är du nöjd med dina bröst?
 
rätt så

Är du nöjd med din rumpa?
mjo men lite mer muskler får plats

Uppsatt eller utsläppt hår?
Uppsatt

Hur skulle du beskriva killen du gillar just nu?
mysig och söt
Vad är det första du kollar på när du möter en kille?
Ögonen, helt klart! (ögonkontakt) ;)

Din åsikt om homosexuella killar?
Lev livet som du gillar det

Vart vill du helst bli kysst ?
Munnen :)

Och om inte där?
Halsen :)

Har du några snygga killkompisar?
Självklart!

Har du nånsin kysst nån av samma kön?
Ett antal gånger :P

Vad är ett plus på motsatta könet?
Ärlighet & Charm

Vad är ett minus på motsatta könet?
Egoism & "Hej jag är störst, bäst & vackrast"

Är du en hejjare på att kyssas?
 OM JAG ÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela