skolan...

Publicerad 2008-05-12 15:58:18 i Allmänt,

ja hej och hå, skolan är nu i full gång och denna dag började ju inte så bra..
kom till skolan  NCC eller Dipart skulle bjuda på frukost, gissa vad vi får!!
GRÖT?!?!!? va fan! kom igen, sen fortsätter det med morgon gymnastik som NCC har börjat med på sina byggen det var också men kom igen.. dansa på morgonen och framför allt i matsalen!? nej TACK!
sen blev vi indelade i klasser, BP2E + BP2A kul tänkte jag men nej inte var det så, utan då skulle tjejerna vara med varandra, aldrig i mitt liv. jag valde bygg för 2 orsaker, slippa sitta i knät på massa tjejer hela dagarna och sen för att få en utbildning som jag ville ha. jag har absolut inget problem med petra och amy, men det finns andra som man kan få flipp på, tyck att jag är fjantig men så är det!
Så efter mycket om och men så fick jag vara med min klass och 2A, det var sjukt kul. conny min klasskompis, det måste nog vara den sjukaste killen i världen vilket jävla tänkande den killen har helt råcool är han!

dagen gick segt och det var massa ointressant typ att droger dödar och alkohol leder till massa tråkigt... oh nej det visste vi inte, och inte hur man sätter på en kondom heller :/ komigen!

,men nu är jag hemma och i morgon har vi halv friluftsdag och jag ska spela golf för första gången, jag tror att kameran följer med i morgon :)

hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela