skönhets sömn

Publicerad 2008-05-20 22:21:18 i bilder säger mer än 1000 ord,

nu har jag varit hos erika och kollat på säsongs avslutningen av ANDRA AVENYN...
åååh gud va spännande, jag längtar redan till den 21 sep. när nästa säsong börjar.
dom har också lovat att dom ska fortsätta så länge folk vill se andra avenyn, med andra ord föralltid :)

målade naglarna hos erika också i en jätte söt rosa färg, mums.

till middag i dag gjort mamma underbart goda piroger, och rivna morätter och Pias dressing som jag fick på dagis, världens godaste eller hur gabbi?

imorgon börjar jag 0830 med borrningsprov (det ryktades om det stämmer det Pierre?)

min vecka framöver.
Ons: skola efter skolan ska jag nog städa rummet :$ , det är stökigt eller det ligger kläderpå golvet ÖVERALLT.
tors: skola sen ingen aning
fredag, ledig så jag drar på maskinmässan och umgås med S-W sprängtjänst dom sa att dom skulle dit iallafall buklan och det är kul, om inte så umgås jag med dom ifrån klassen som ska dit och de 3or som är där för att gratta en viss person som ska få BEFs pris för bästa studerande bergsprängaren!
jag har inte fått reda på vem det är jag tror jag ska flörta med Pierre i morgon och se om det finns en chans att jag får reda på det, men chansen är nog rätt liten ;) haha


Nu bulkan har jag än än gång dokumenterat mitt liv, lämna en komentar nu när jag har lärt dig hur man gör ;)
haha


GOD NATT!

Kommentarer

Postat av: Bucklan

Publicerad 2008-06-03 17:56:53

det där ser bra ut... glassigt värre.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela