tidsfördriv

Publicerad 2008-05-03 09:28:18 i Allmänt,

vem ringde dig senast?: nybbe
vem kysste dej senast?: hemligt
vem kramade dej senast?: nybbe
vad har du för bh på dig just nu?: mammas bröllops BH som jag fick..
vad har du för trosor på dej just nu?: röda
vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån?: är du barfota? puss / mupp robin.. haha PEKIS
vad brukar folk få för intryck av dig?: nja ingen aning, flamsig?
har du någon gång klätt dig horigt?: haha nej?.
har folk kallat dig slampa?: ingen aning
har du kallat någon för slampa?: haha vi har väll sagt det tillvarandra i trion när vi skämtat.
har du slått någon riktig hårt?: ja
använder du parfym?: aa
vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för?: mina muskler på överarmarna *hehehe*
vilka slags killar faller du för?: jag faller för charmen
vad kollar du på först hos en kille?: hmm ansiktet
vill du ut och festa nu?: nää
vad är klockan?: 09.30
vilken färg har din mobil?: röd.
vad ska du göra nu?: dusha
har du svårt att släppa andra dig tätt på livet?: mmm
känner du att du orkar en fråga till?:  jarå
tänker du när du vaknar?: vad är klockan? har jag försovit mig?
Vågar du gå utan smink?: jadå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela