1 månad kvar

Publicerad 2008-11-24 11:20:49 i bilder säger mer än 1000 ord,

godmorgon snöiga sverige!
gud va härligt med snö, och det kommer mer och mer hela tiden.
det tråkiga med snö är att bussar och tåg blir försenade annars älskar jag snö.
som sagt i dasg är det min lillasysters födelsedag och det är en hel månad kvar tills julafton..
jag har inte köpt en ända julklapp ännu, men lönen kommer i morgon och då kanske det blir lite handla!

nu har jag fyllt i arvode lappar för junior truppen och alla närvaro lappar så allt är underkontroll..


jag och oliver åker pulka,

hunden med regnjacka

jag mulade oliver :D

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2008-11-24 21:29:23

Men gud Carro! Stackars barn! han kommer ju att bli rädd för dig! :O haha

Postat av: carro

Publicerad 2008-11-26 14:14:16

aldrig =)

han älskar mig gråter aldrig med mig, bajsar aldrig med mig han är så nsäll

Postat av: Sofie

Publicerad 2008-11-26 22:07:48

Aa visst nu ja... vänta tills han inser hur du verkligen e... ;) stackars barn asso... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela