13-0

Publicerad 2008-11-14 22:59:01 i ,

förutom att Värmdö vann med 13-0 mot ekerö så höll andreas sin första nolla i värmdö hc. GRATTIS!!!
jag började faktiskt tycka synd om ekerö när det blev 7-0 jag har en klasskompisar i ekerö och en skolkompis, min klasskompis "Za" är just nu i danmark så det gör inget men Stoltz tycker jag lite synd om...  men han tackade för stödet  (?) vilket stöd vet jag inte kanske att jag tyckte synd om honom.
men nu ska jag ta det lugnt sova ut och i morgon ska jag till gymmet..


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela